Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestelling & betaling:
"Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?"
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via iDEAL.

"Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?"
De producten in mijn webwinkel maak of bewerk ik allemaal zelf, met de hand. De meeste producten heb ik op voorraad maar het kan soms voorkomen dat ik een product naar jouw wensen moet aanpassen, waardoor er een langere levertijd is. Weet dat ik de bestelling zo spoedig mogelijk voor je op de post probeer te doen.
Producten die ik op maat maak hebben sowieso een langere levertijd. Mocht je het voor een bepaalde datum nodig hebben, laat mij dit weten en ik zal hier, indien mogelijk, rekening mee houden.


"Mijn pakketje is niet aangekomen, wat nu?"
Al mijn pakketten worden verstuurd door PostNL en met een Track & Trace code. Met deze code is sowieso te achterhalen waar een pakket zich bevind. Mocht je pakket niet zijn aangekomen, laat mij dit weten via info@byjade.nl, dan zal ik kijken of ik kan achterhalen wat er mis is gegaan en waar je pakket zich bevind.

"Mijn pakketje is aangekomen, maar helaas is mijn product beschadigd. Wat nu?"
Om jouw bestelling bij je te kunnen bezorgen, ben ik afhankelijk van PostNL. Helaas wil het wel eens voorkomen dat er onderweg niet met net zoveel liefde, als dat ik je bestelling heb gemaakt en heb ingepakt, wordt omgegaan. Het kan dus wel eens gebeuren dat er in het bezorgproces iets mis gaat. Mocht dit het geval zijn, stuur dan een mail naar info@byjade.nl met daarin je factuurnummer en een foto van de beschadiging(en). Ik vergoed in de meeste gevallen het aankoopbedrag, of ik stuur een nieuw exemplaar naar je op. De verzendkosten neem ik in dat geval voor mijn rekening.

"Ik wil mijn bestelde product toch liever omruilen voor iets anders. Is dit mogelijk?"
Heb je een product ontvangen dat je wilt ruilen voor iets anders? Kijk onder het kopje "retourneren en ruilen" voor meer informatie hierover.

"Ik wil mijn bestelling ophalen. Is dit mogelijk?"
Mocht je uit de buurt van Alphen aan den Rijn komen of je bent in de gelegenheid om het op te halen, mail mij dan voorafgaand op info@byjade.nl. Dan zal ik laten weten wanneer ik eventueel thuis ben om te kijken of we een geschikt moment kunnen vinden of dat het toch verstandiger is om het op de post te doen.
Zodra een bestelling via mijn webwinkel is gemaakt, is ophalen niet meer mogelijk. Dan zijn de verzendkosten al verrekend.


"Kan ik korting met terugwerkende kracht krijgen?"
Nee, helaas zijn kortingscodes niet met terugwerkende kracht geldig.

"Kan ik mijn bestelling laten inpakken?"
Ja, dit kan! Allereerst pak ik alle producten al in pergamijnpapier/zakjes in maar noteer in het opmerkingen veld welk product je graag (extra) ingepakt zou willen hebben en ik zorg dat het als een cadeautje bij je aan komt.

Producten:
"Maak je alle producten zelf?"
Ik maak of anders bewerk ik alle producten zelf. Soms maak ik gebruik van een basis, bestaand product (denk bijvoorbeeld aan de houten poppetjes) en bewerk ik dit tot een *by Jade product. Het grootste gedeelte van de producten zijn allemaal van eigen hand.

"Is de kleur op mijn beeldscherm gelijk als in het echt?"
Ik doen mijn uitereste best om ervoor te zorgen dat de kleuren die je op je beeldscherm ziet, zo veel mogelijk overeen komen met de producten. Elk beeldscherm kan verschillende kleuren laten zien, waardoor er altijd iets verschil kan zijn. Maar het verschil is dan een kwestie van een kleine tint afwijking.

"Ik wil een bestaand product, maar net een beetje aangepast, is dit mogelijk?"
Ik kan het grootste gedeelte van de producten allemaal aanpassen en op maat maken. Mail mij op info@byjade.nl en stel je vraag en ik zal je laten weten of dit mogelijk is.

"Ik heb een vraag of suggestie over een product, hoe kan ik je bereiken?"
De makkelijkste en snelste manier om mij te bereiken is mijn mail, info@byjade.nl. Gebruik liever geen facebook of instagram, want dan is er een kans dat ik het over het hoofd zie.

Wholesale & samenwerkingen:
"Ik heb een winkel of webshop en zou graag een selectie van de *by Jade producten willen verkopen. Is dit mogelijk?"
Allereerst, bedankt voor de interesse! Dit is zeker mogelijk. Een deel van mijn producten zijn beschikbaar voor externe verkoop. Ben je benieuwd welke producten beschikbaar zijn en met welke voorwaarden en prijzen? Mail dan gerust naar info@byjade.nl

"Ik zou graag producten van *by Jade willen promoten. Is dit mogelijk?"
Ben je echt verliefd op mijn producten en heb je het gevoel dat je een geweldig idee hebt voor een echte samenwerking? Dan sta ik daar natuurlijk voor open. Ik zal deze aanvraag lezen, kijken of ik een match voel en hier uiteraard netjes op antwoorden en je de mogelijkheden laten weten. Mail je verzoek naar info@byjade.nl.


​Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met mij op, dan zal ik je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

 

© 2018 - 2024 by jade | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel